راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای هرمزگان
ما کارکنان شرکت آب منطقه ای هرمزگان با اهتمام به ارزش های محوری ذیل در راستای تحقق ماموریت و حصول چشم اندازمان تلاش می کنیم.
- نظم، جدیت و حسن خلق
- توجه به سلامت اداری و اخلاقی
- کار گروهی، روز آمدی و نوآوری
- احساس مسئولیت و امانت داری
- جلب رضایت و اعتماد ارباب رجوع
- تلاش مؤثر در جهت حفظ محیط زیست و حفظ حقوق نسل های آینده
- توجه به مسئولیت های اجتماعی
- پاسخگویی شفاف و دقیق به ذینفعان
طبق بند 2 ماده 9 تصویبنامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره1127128 مورخ 95/12/28 شهروندان حق دارند تا سیاستها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاههای اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند.
در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی، شرکت آب منطقه ای هرمزگان بر خود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب منطقه ای هرمزگان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
می توانید دیدگاه خود را از طریق پورتال شرکت و منوی تماس با ما، فرم ارتباط با شرکت و ارائه نظرات و پیشنهادات، به صورت الکترونیکی و یا تلفن گویا 1811 و یا به صورت حضوری در میز خدمت به این شرکت انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم.
1- مشارکت الکترونیکی مردم در فرآیندها و تصمیمات دستگاهها (برای درج نظرات و نقدهای خود در خصوص متن ویرایش نخست قانون آب)
1-1-لیست نظرات و پیشنهادها در خصوص متن ویرایش نخست قانون آب