جمعه, 8 اردیبهشت 1396


تماس با ما

بندرعباس- بلوار امام خمینی- شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان

کد پستی: 7916795639

تلفن : 07633335411 الی  15    

فکس : 07633351371

ایمیل: info@hrrw.ir

 

آمار بازدیدکنندگان
کاربران آنلاین :27
بیشترین بازدید همزمان:129
بازدید امروز :2109
بازدید دیروز :25746
کل بازدید :2974380
میانگین بازدید :3463
آخرین به روزرسانی:1396/02/07 12:26:39

کارشناس بازرسی وپاسخگوئی به شکایات

مشخصات فردی:

نام عباس رهبان   

تحصیلات : مهندسی صنایع

تلفن: 33335411 الی 14 داخلی 258

 ایمیل سازمانی shekayat@hrrw.ir

شرح وظایف کارشناس بازرسی وپاسخگوئی به شکایات شرکتهای تابعه

1.    نظارت براجرای دقیق قوانین، مقررات، بخشنامه‌ها، دستورالعملهای ذیربط
2.    برقراری تعامل سازنده با دفتر تخصصی در شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو
3.    انجام اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن مفاد نظام‌نامه‌های بازرسی و پاسخگوئی به شکایات و دستورالعملهای اجرائی مربوطه
4.    همکاری و انجام برنامه‌ریزی لازم به منظور بازرسی‌های دفتر ستادی شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو
5.    نظارت و پایش عملکرد شرکت درارتباط با موضوعات بازرسی مندرج در بند 5-1-4 نظام‌نامه بازرسی و ارائه گزارش به مراجع ذیربط 
6.    پیگیری لازم به منظور مرتفع نمودن نقاط ضعف موجود در خصوص گزارشات واصله مربوط به شرکت 
7.    پیگیری لازم و تسریع در ارسال پاسخ گزارشات بازرسیهای صورت گرفته و امور مربوط به پاسخگوئی به شکایات به ستاد 
8.    پیگیری و رسیدگی به امور ارجاعی و ارسال پاسخهای لازم به مکاتبات ارسالی از طرف شرکت مادر
9.    برقراری تعامل و ارتباط سازنده (با هماهنگی این دفتر و مدیرعامل شرکت) با سازمان بازرسی کل کشور و دیگر نهادهای نظارتی
10.    تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها و کارکنان شرکت و ارائه گزارش میزان رضایت‌مندی مراجعین از عملکرد پرسنل شرکت و واحدهای مربوطه و ارائه به مقام مافوق
11.    انجام بازرسی موردی و عندالزوم همراهی با تیم بازرسی (با هماهنگی دفتر و مدیرعامل شرکت) و جمع‌بندی و ارائه گزارش مربوطه 
12.    تنظیم و ارائه گزارش عملکرد ماهانه، فصلی و سالیانه به مقامات مافوق
13.    جمع‌بندی، آسیب‌شناسی و تحلیل شکایات همراه با راهکارهای پیشنهادی به منظور کاهش آمار شکایات شرکت مادر 
14.    معرفی بازرسان همیار (کارشناسان خبره و متعهد) در تیمهای بازرسی شرکت با هماهنگی مقام مافوق
15.    دریافت شکایات حضوری و مکتوب (از مبادی مختلف) و پیگیری پاسخها از واحدها، بررسی و اعلام به شاکیان
16.    انعکاس هر گونه تخلف احتمالی و ارائه گزارش شرکت مادر و مدیر عامل شرکت و نظارت بر حسن جریان امور اداری
17.    پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای تخصصی شرکت در ارتباط با گزارشات اداره کل بازرسی استان و یا شکایات واصله  به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به اداره کل مذکور و یا ارسال جوابیه به شاکیان
18.    تبیین وشناسائی گلوگاههای فساد، نقاط آسیب‌پذیر و انحرافات مطابق با نظام‌نامه بازرسی و ارائه راهکارهای اجرائی به شرکت مادر
19.    اجرای دقیق عناوین برنامه‌ای سالیانه مرتبط با حوزه بازرسی وپاسخگوئی به شکایات که از طرف دفتر تخصصی ستادی ابلاغ گردیده است
20.    انجام بازرسی‌های برنامه‌ای و موردی از معاونتها و دفاتر ستادی شرکت وامور آب شهرستانها و ارائه گزارش مربوطه به مراجع ذیربط
21.    پیگیری و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ثبت اطلاعات مناقصات و مزایده‌های شرکت آب‌منطقه‌ای در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات (iets) و سایت مرتبط شرکت مادر تخصصی (tender) و ارائه اطلاعات مورد نیاز به دفتر ستادی شرکت مادر 
22.    انجام تمهیدات و برنامه‌های لازم بمنظور کاهش میانگین زمان پاسخگوئی به شکایات بمیزان 20درصد در هر یک از سالهای برنامه پنجم توسعه کشور
23.    پیگیری و ارسال پاسخ در خصوص سامانه رسیدگی به شکایت سازمان بازرسی کل کشور و اداره کل بازرسی استان
24.    پیگیری و استقرار نظام پاسخگوئی با راه‌اندازی سیستم سامد و میز خدمت با هماهنگی مقام مافوق

 

 



بازدید:1215
تاریخ ثبت: 1394/10/16

 

 

« اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال »

© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به شركت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان است.  |  تولید و پشتیبانی: گروه دیبا